הייבוב – כשחלום העבודה מתגשם

הכירו את חברת הייבוב, היוניקרן החדש בישראל אשר מביא המון כבוד לארץ הקודש. הייבוב היא חברת סטרטאפ אשר הקימה את פלטפורמת ניהול העובדים לעסקים קטנים ובינוניים, ומסייעת להם להגיע להתפתחות ולצמיחה האידיאלית שלהם. עם השלמת סבב הגיוס האחרון שלה על סך 150 מיליון דולר, מביאה הייבוב ניחוח חדש ומתוק לעולם ההייטק הישראלי, ניחוח שטרם היה כאן קודם. ולצד זאת, תוצאות מדהימות והצלחות רבות, עד כה עם למעלה מ-1,500 לקוחות מרוצים פלוס פלוס.

הייבוב פיתחה מוצר HR גאוני

באמצעות פיתוח מוצר ה-HR הגאוני שלה, מזהה הייבוב את הצורך של חברות גלובליות בטכנולוגיה מודרנית, בצד האדמיניסטרטיבי ובצד האנושי והתרבותי כאחד. יתרונותיה המשמעותיים של הייבוב באים לידי ביטוי במגוון רחב מאד, כלפי הלקוחות שלה וכלפי העובדים כאחד. מצד אחד, סיוע משמעותי ורחב היקף למען שגשוג לקוחותיה. ומצד שני, פריסת תנאי עבודה מדהימים עבור עובדיה, וכן מפת התנהלות ארגונית במגוון מודלים – עבודה מהמשרד, עבודה מהבית ועבודה היברידית. בצורה זו הייבוב מגשימה את חלומה של כל חברת סטרטאפ ישראלית: לקוחות ועובדים מרוצים כאחד. וזהו חברים, המתכון להצלחה אמיתית.

רוני זהבי, ישראל דוד וקצת היסטוריה

את חברת הייבוב הקים רוני זהבי, בה מכהן כיום כמנכ"ל ובעלים שותף ביחד עם ישראל דוד, המשמש גם כ-CTO. הייבוב נוסדה בשלהי שנת 2015 כאבן דרך משמעותית בדרכו העסקית של זהבי אשר מטרתה סיוע אידיאלי לעסקים קטנים ובינוניים להגיע ליעד העסקי שלהם, ומהר. כחלק מחזונו, בחר רוני זהבי לתת מקום משמעותי לביסוס מטרותיו העסקיות, ובהן המטרה העילאית להעצמת תרבות אירגונית בארץ ובחו"ל. עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחומו, וכאמור עם למעלה מ-1,500 לקוחות שהגיעו לתוצאות משמעותיות, אין כל ספק שהייבוב, וזהבי בראשה, בדרך להשפעה בינלאומית משמעותית במיוחד. כך, בין לקוחותיה של חברת הייבוב ניתן למצוא חברות מוכרות כמו Monzo , Etoro, Happy Socks, Gong, Fiverr ו VaynerMedia. 

הייבוב אינה נחה על זרי הדפנה

חשוב לציין, הייבוב איננה נחה על זרי הדפנה ולו לרגע. והיא למעשה, מותאמת ומתאימה את עצמה בכל יום מחדש לשינויים המשמעותיים שחווה עולם העבודה. עם השנים, עולה ההבנה בכך שעולם העבודה ברמת המיקרו והמקרו כאחד משתנה כל הזמן, ועל כן הייבוב תרה סביב העדכונים החמים והנדרשים ביותר, החל משנת 2015 ועד היום. היא צומחת ומתעדכנת כל הזמן, ומאמינה שככל שעולם העבודה יתפתח, והיא יחד איתו, כך יהיה ניתן להביא יותר ויותר עסקים לצמיחה ולהצלחה.

האתגרים אשר באה הייבוב לתת פתרון אידיאלי עבורם באים בחשבון גם בשיתוף הפעולה של עובדי החברה בינם לבין עצמם, וכמובן בין החברה לבין לקוחותיה ושותפיה לדרך. בהייבוב מתחוללת גישה של סינרגיה משותפת בין כל אלו, אשר היא למעשה סוד קסם ההצלחה שלה. על כך אמר זהבי, מייסד החברה, בדבריו אלו: "ללא הטכנולוגיה המתאימה מדובר באתגר מהותי, בייחוד כאשר מדובר בחברות גלובליות המתפרסות על פני מספר רב של מדינות, ומצויות בצמיחה מהירה."

רוצים לקרוא עוד על החברה? היכנסו לאתר החדשות של הייבוב

 

אודות המחבר