לערוך אירוע קיצי תחת כיפת השמיים

בין אם מדובר באירוע משפחתי כמו חתונה, אירוע אישי אינטימי יותר כמו יום הולדת או אירוע עסקי גדול, האקלים הישראלי מאפשר במרבית ימות השנה לערוך אירועים תחת כיפת השמיים, באווירת פתיחות, חופש וחיבור לטבע.

כאשר מעוניינים לערוך אירוע במתחם הכולל גם שטח פתוח (מדשאה, רחבה וכו') כדאי ראשית לוודא כי יינתן מענה מלא לאתגרים ולצרכים הייחודיים שבעריכת האירוע תחת כיפת השמיים כיוון שהפקה של אירוע בחוץ מצריכה היערכות מעט שונה, תכנון והקפדה על מספר אלמנטים חשובים, בין היתר:

  1. בטיחות – אם אתם מעוניינים למשל להפיק אירוע חברה מיוחד חשוב מאוד לוודא כי הלוקיישן המיועד מחזיק בכל אישורי ותקני הבטיחות הנדרשים על מנת לקיים אירוע שכזה תחת כיפת השמיים ובהתאם כמובן לכמות המשתתפים הצפויה על מנת להבטיח את בטיחות העובדים.

  2. תיחום – בהמשך למרכיב הבטיחות, יש לתחום את שטח האירוע בצורה נכונה, הן על מנת ליצור אווירה אינטימית ומרחב מוגדר, והן לצרכי עיצוב וארגון והן לצרכי שליטה וארגון מיטבי. ניתן לשלב את התיחום עם עיצוב המקום במגוון סגנונות בהתאם לאווירה שרוצים לייצר (עסקית, אינטימית וכו').
  1. מיזוג אוויר – לרוב לא מומלץ לערוך אירוע תחת כיפת השמיים (והשמש הקופחת) בשעות היום של חודשי הקיץ במחוזותינו, אבל חשוב לזכור כי הקיץ הישראלי עשוי לייצר תנאי מזג אוויר מהבילים ודביקים גם בשעות הערב ואמנם לא ניתן להתקין מזגנים באוויר הפתוח אולם להנאת האורחים ניתן לשכור ולהעמיד מצננים ניידים שיקיפו את שטח האירוע ויספקו לאורחים אוויר נעים יותר או לחילופין מאווררים תעשייתיים שיספקו משב רוח מרענן לאורך האירוע.
  1. גנרטור – מרכיב סופר חשוב כאשר עורכים אירוע במתחם פתוח כפתרון גיבוי חיוני לחשמל, הנדרש עבור צרכי תאורה, הגברה וגם לצרכי הקייטירינג וההסעדה. חשוב להיוועץ בנושא זה עם גורם מקצועי במידת הצורך, מעבר לפתרונות הקיימים במתחם, עבור התאמת גנרטור בהספק גבוה שייתן מענה לאורך כל הצרכים ולאורך הערב כולו.

 

  1. הסעדה וקייטרינג – חשוב לבחור בפתרונות הסעדה מותאמים לתנאי המקום ומזג האוויר, בין אם כחלק מהשירות שמעניק המתחם המארח ובין אם בהזמנת חברת קייטרינג, וכמובן בהתאמה לקהל המוזמנים והקונספט הכללי של האירוע.

אודות המחבר