המהפכה שחוללו רחפנים עם מצלמה בתחום האירועים

כולכם מכירים את תחום האירועים, הן על המישור הפרטי והן על המישור העסקי שבהם. האירועים הם מפגשים משמחים, המוניים ושנחגגים סביב סיבה מסוימת, החל מחתונות, בר או בת מצוות, בריתות ועוד, ועד חגיגות הנפקת חברה בבורסה, אקזיט ועוד. כל האירועים האלו לאורך השנים מקבלים תיעודיים צילומיים גם בפורמט סטילס וגם בפורמט וידאו, ובשנים האחרונות ניתן לראות מהפכה ברורה בתחום, עם כניסתם של רחפנים עם מצלמה אליו. אז איך המהפכה הזו יכולה לבוא לידי ביטוי גם באירוע הבא שאתם מארגנים?

רחפנים עם מצלמה בתחום האירועים – זווית חדשה לרגעים הכי מרגשים שיש

אתם רגילים לראות את הצלמים מסתובבים סביבכם באירוע, מצוידים במצלמת גוף, מצלמת כתף או אפילו מצלמות קטנות במיוחד, ורואים איך הם מתעדים כל צעד ושעל באירוע. התמונות והתוצרים שמתקבלים בסופו של דבר מהמצלמות האלו הם פחות או יותר אותו הדבר, משום שזוויות הצילום אינן משתנות ואינן מביאות איתן שום בשורה.

כאן בדיוק רחפנים עם מצלמה נכנסים לתמונה, והם מחוללים שינוי של ממש בתחום צילום האירועים. את הרחפנים הצלמים מטיסים אל על, כך שהם יכולים לקבל תמונה הרבה יותר רחבה, לתפוס הרבה יותר מצולמים בבת אחת, ולתעד את האירועים השונים מזוויות חדשות, מרעננות ויצירתיות.

רחפנים עם מצלמה – באמת צריך אותם?

כל מי שמעוניין לתעד את האירועים שאותם הוא מקיים בצורה יצירתית וחדשנית – רחפנים עם מצלמה הם בהחלט משהו שהוא צריך לקחת בחשבון. אם אתם רוצים שאלבום התמונות מהאירוע שלכם יהיה חדשני ושונה מיתר האלבומים, ואם אתם רוצים לשלב בסרטון הוידאו שמסכם את האירוע גם צילומים מזוויות שונות ומעניינות – רחפנים עם מצלמה הם עניין שאתם פשוט לא יכולים לוותר עליו.

אודות המחבר