טיפים למציאת מייק אפ עבור האירוע שלכן

חלק מרכזי בתעשיית היופי הוא מייק אפ. המיק אפ נועד לשפר את התכונות הטבעיות שלכן ולהסתיר כל פגמים או בעיות עור. הדבר החשוב ביותר במייק אפ הוא בחירת הצבע המתאים לגוון העור שלכן. הטון הלא נכון יכול לגרום לך להיראות חיוורת מדי, כהה מדי, או פשוט לא מחמיא.

מציאת הגוון מייק אפ המתאים לגוון העור שלכן יכולה להיות מסובכת. אם אתן מחפשות בסיס חדש או אפילו רק שפתון חדש, חשוב קודם כל למצוא את גוון העור שלכן.

ישנן דרכים רבות למצוא את גוון העור שלכן, אך הדרך הקלה ביותר היא להשתמש בגלגל הצבעים. לגלגל הצבעים 12 צבעים שונים המייצגים את כל הגוונים השונים של גווני העור.

שלוש הקטגוריות העיקריות של גווני העור הן חמות, קרירות וניטרליות. אין תשובה נכונה או לא נכונה כשמדובר בבחירת הקטגוריה שבה את נמצאת; עדיף שתתנסי בצבעים שונים עד שתמצאי את מה שהכי מתאים לך!

הדבר החשוב ביותר לזכור בעת בחירת האיפור שלכן

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג העור שלכן. ישנם שלושה סוגי עור בסיסיים: יבש, שמן ומעורב. מייק אפ המתאים ביותר עבור כל סוג עור הוא שונה. לדוגמה, מישהי עם עור יבש תרצה להשתמש בקרם לחות לפני מריחת מייק אפ כלשהו על הפנים, בעוד שמישהי עם עור שמן אולי לא צריכה את השלב הזה.

לחלק מהנשים יהיו יותר מסוג אחד של עור על הגוף וגם על הפנים. זה אומר שהן יצטרכו להתחשב בשני הסוגים בבחירת המייק אפ. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בדיקת מוצרים שונים ולראות מה עובד הכי טוב עבורכן לאורך זמן.

אודות המחבר